Went-Dom Centrum Profesjonalnej Wentylacji » Produkty » Wentylacja profesjonalna » Wentylatory promieniowe » Wentylator MRA
MRA wentylator promieniowy
Wentylator MRA
Średniociśnieniowe wentylatory promieniowe o napędzie bezpośrednim. Zastosowanie: układy odciągów wstępnie przefiltrowanych pyłów technologicznych (np. cięcia, szlifowania, polerowania), transportu pneumatycznego (np. produkcja PET), nadmuch w układach suszenia, etc.
ZASTOSOWANIE
Wentylator przeznaczony do systemów transportu nieagresywnych i niewybuchowych gazów bez zanieczyszczeń.
Typowe zastosowania to:
- transport pneumatyczny,
- nadmuch w układach suszenia (np. maszyny graficzne i obróbka tworzyw sztucznych),
- systemy nadmuchu powietrza w układach spalania/obróbki termicznej (np. piece topialne).
KONSTRUKCJA
- średniociśnieniowy wentylator promieniowy o napędzie bezpośrednim
- wirnik nitowany z blachy aluminiowej z łopatami pochylonymi do przodu, wyważany dynamicznie wg ISO 1940-1
- obudowa odlewana z aluminium
- osłona wlotu ocynkowana
- podstawa pod silnik w modelu 600
- wentylator malowany na kolor szary RAL 7042
- maksymalna temperatura tłoczonego medium 80°C
- temperatura otoczenia silnika od -20°C do +40°C
- figura LG270
SILNIK ELEKTRYCZNY
- asynchroniczny, jednofazowy, 230V, 50Hz (o mocy od 0,75 do 1,5kW)
- asynchroniczny, trójfazowy, 230/400V, 50Hz (o mocy od 0,75 do 1,5kW)
- asynchroniczny, trójfazowy, 400/690V, 50Hz (o mocy 4,0 i 11,0kW)
- klasa sprawności IE3 (od mocy 0,75kW) lub IE1 (0,75kW, 230V)
- stopień ochrony IP55
- klasa izolacji F
- do regulacji częstotliwościowej (silniki trójfazowe)
- do regulacji napięciowej (silniki jednofazowe 1,1kW)
WYKONANIA SPECJALNE
- dowolna figura LG/RD
- malowanie na kolor inny niż standardowy
- wirnik z blachy stalowej ocynkowanej
- wirnik z blachy stalowej nierdzewnej 1.4301
- wirnik z blachy stalowej kwasoodpornej 1.4404
- silnik na inne niż standardowe napięcie oraz częstotliwość zasilania
- silnik o innym stopniu ochrony IP
- silnik wyposażony w czujniki lub dodatkowe chłodzenie
- uszczelnienie między obudową a silnikiem (simmering)
- maksymalna temperatura tłoczonego medium powyżej 80°C
- temperatura otoczenia silnika poniżej -20°C oraz powyżej +40°C